Thursday, February 05, 2009

Tittle>> ::..tag from my sis CPM honey nurhaliza..::

The rules are:

Do not copy answer*

The tag question must be 100% the same*
Tag people after doing tag...erk...(oraits bebeh..hehehe)

1) my future fiance..husband (will be??)
2) CPM honey nurhaliza a.k.a sis honey meletops
3) phyllis @ my bestfriend
4) irine nadia marcello a.k.a murni
5) benjoy @ aizul marcello
6) wadie bentley
7) abg boy a.k.a jirul 2512
8) zai
9) marcello's famili

1. How do u know 1?

hmmm,cmn knl ek?? heheh,aku knl ngan my future fiance ni sbnrnya time puasa last year..dia slh call katanya..ala,besa la kan taktik kot..heheh..xder la,mmg btl dia kata dia slh cll.dia nk cll kwn dia yg hmpir sm ngan nombor hp aku..1stly,aku cuma lyn as org besa jeww..tp bila mlm pas berbuka, dia msj aku lg..msj..msj..msj.. until now,kami terus berkawan,bercinta & insya Allah akan bertunang..erk..TUNANG?? insya allah..mcm yg sis honey kata,jodoh rite??? hehehe..

2. What would u do if u never meet 2?

no 2 is...owh my sis honey meletops ghupenyerrrr..jap2, i think about her..hmm, actually aku knl ngan sis honey melalui adik dier IRINE NADIA MARCELLO @ murni cyg..then aku jadi silent reader blog sis honey.. sis honey ni sangat cantik howkey..muka ala2 Datuk CT gtu..mama vogue for dak ipan & dak damia..hm, kalo aku xpernah jmp (mmg xpnah jmpa pon..) or xknl sis honey..semestinya aku terlepas 1 anugerah yg cantik dr Tuhan..dan pastinya aku xkan dapat tag ni..betul x?ngeeeeeeeee~!!

3. What would u do if 3 n 4 dated u?

no 3 sape ek?? tggu aku check jap.. ooo no 3 is my best friend Phyllis.. actually leh katakan tiap kali lis balik Beaufort, mesti kitaorang akan jumpa.. borak2 smbil lepak kat depan my mom shop..apa yg aku nk wat ngan dia?? hm, mungkin nak mintak dia msk ayam goreng special yg pernah dia wat utk aku 1 tika dulu.. leh ke lis?? ehehehe.. kalo ngan no 4.. dak Murni a.k.a irine nadia marcello.. teringin jugak nak dated ngan murni.. insya allah, kalo Tuhan bagi adeq kesempatan, adeq nak.. nak.. nak sgt jumpa ngan murni & famili sekaligus.. nak borak2 ngan murni, nak belajar wat design picture.. nk shopping sesama.. nak mintak murni bawak adeq jalan2 kat bandar Melaka tu.. leh ke murni?? ngeeeeeeeeeeee..

4. Would 5 n 6 make a good couple?

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhh mana leh jd good couple ngan benjoy & wadie.. dowang ni otak giler2.. mesti suka sakat orang.. waaaaarrrghh.. tapi dowang berdua ni leh make a good friend.. even adeq xknl dowang berdua ni sesangat, tapi as far as i know them.. they are best and sm giler2 ngan otak adeq.. tp dowang punya giler lebih sket... muahahahah..

5. Do u think 7 is attractive?

7 is my brother, abg boy a.k.a jirul2512.. my single brother.. abg aku ni mmg sesangat attractive.. kalo x, masa kan time sekolah dia byk aweks yang nak sangkut.. tp abg aku ni jual mahal sgt.. ntah berapa juta ntah.. ahahahah.. tp tu time sekolah laa.. now,dia dah pun berkahwin & memiliki 2 org cahaya mata yg tersangat2 comeyyy howkeyyy.. like aunty like nephew laa katakan.. ahahaha.. tp kan, sekarang pun abg aku maC leh di katakan attractive.. terutama ngan anak2 dia laa.. ATTRACT ON MONEY FOR BUY TOYS.. ngeh3..

6. Do u know anything about 8's family?

mesti laa kenal sesangat ngan famili 8's.. dah namanya adik angkat kannnnnn.. dulu aku selalu tido kat uma dak zai ni.. kdg2 uma dowang tu dah jadik uma ke2 aku laa pulek.. aku suka nginap kat uma dowang.. even simple but penuh ngan kasih sayang.. best sgt.. rindu aku nak kembali ke masa itewww... waaaaaarrgghh, miss u ols.. very much..

7. Tell me something about 9?

9?? owh marcello's famili.. actually, aku xtau sgt ttg marcello's famili ni.. tp apa yg leh aku nyatakan, aku sgt menyenangi kehadiran mereka dlm hidup aku as teman baru.. ahli famili marcello ni kalo xsilap aku ada 5org adik beradik + mama & papa dowang = 7org.. btol ke tu sis honey?? eheheh, adeq teka2 jeww.. mereka2 yg aku knl cuma laa.. sis honey, benjoy, benloy & dak murni.. dowang tggl kat Melaka ( kat Istana Darul Shukor kata dowang), ber ayah kan 1org Datuk.. mempunyai 1 ikatan kekeluargaan yg sgt erat & bahagia.. that's ol. yg len aku lum amik tau lg..

8. What language does 2 speak?

sis honey ni leh ckp mcm2 bahasa.. leh ckp melayu, india, cina, arabian, speaking london, jawa leh jugak ke kak?? eheheheh.. adeq redah jeww tuh...ngeeee..

9. Who is 3 going out with?

ish, mana laa adeq tau lis ngah kuar ngan sape skrg.. mungkin ngan bf kot.. tp stau adeq lis ni mcm xder bf.. xtau laa pulek kan kalo lis rahsiakan kat adeq.. ngeeee, ni yg wat adeq nak korek rahsia lis ni.. nnt laa adeq tny dia..

10. How old is number 4?

dak murni tahun ni nak amik SPM.. so maknanya umo dia tahun ni nak mencecah 17thn.. pandai x adeq teka?? kononnya..

11. 5?

benjoy.. umo benjoy bape ek?? xingat laa.. tp apa yg pasti, benjoy adik lg dr adeq.. wahahahaha. pasti bingung & bengong.. ngeh3..

12. Who is 6's favourite singer?

alamak, xpernah tny wadie dier minat lagu apewww.. tp tgk dr gaya dier,, wadie mcm syeshuwaii nyanyi lagu 'kaki ku di bibirmu' nyanyian 'si rongek yang hilang gigi'.. leh ke wadie?? ahahahah..

13. 7?

wah, abg aku ni minat ngan lagu2 sentimental tp lgsung xleh nyanyi lagu sentimental.. sebab bila dier nyanyi jeww, suara dia ala2 suara anuar zain tersepit kayu.. tenggelam timbul jeww suara dia.. kononnya nak carik pithcing yg bgs la.. tp abg aku ni penyanyi nasyid taww.. time kat skolah dulu2 jewww laaa.. hahahaha..

14. Is 8 single?

aku pun xtaww laa apa status zai skrg.. sm ader dah berpunya ke.. dah ada bf ke.. dah kawen ke.. aku pun kurang pasti.. tapi yg pasti dia xder kat sabah sekarang.. dia dah pi jauh meninggalkan aku & familinya.. ahahah.. nun jauh di seberang sono.. kat semenanjung jewww.. ngeh3..

15. What's 9 last name?
aiyark.. last name?? adeq xtaww lagi laa.. sowiiiiiiiiiiiii.. adeq xhbs interview sis honey punya famili lg la... tp, teringin nak taww jugak.. leh ke sis??

16. Would u consider being in a relationship with 1?
itu dah semestinya.. kalo x, mana laa aku bersetuju nak jadik 'tunang' dier kan syg?? hehehe..mmmmuaaahh syg b slalu..

17. Which school does 2 go to?
alamak, xingat laa sis honey skolah katne.. tp yg pasti penah sekolah agama kan sis?? ye keww??

18. What do like about 3?
hmmm, lis sgt suka ziarah kengkawan, amik berat tentang org2 skeliling dier.. prihatin, caring.. dan sgt boleyy simpan rahsia org.. sbb.. dier mmg seorang yg perahsia.. huhuhu.. kdg2 ngan adeq pun dier nak rahsia jugak.. uwaaaaaaa.. kata best friend.. toiiinnkk..:'''''''''''':..toiiinnkk..:''''''''''''':..toiiinnkk..:''''''''''''':..

huhuhuhuhuhu.. dah abes ghupanya.. xsedar pla ekk.. tp buat pengetahuan sis honey, tag ni dah lama adeq buat.. hmpir 3hri adeq nak siapkan tag ni.. soalan2nya amat mencabar.. mcm soalan STPM adeq dulu jewww.. ngeeeeeeeeeeeeee~! tp, tersangat henjoyy utk menjawabnya smbil terhenjot2.. ahahaha.. abes dah.

1 comment:

CPM honey_nurhaliza said...

uwaaaa besh ek jwb tag dr cpm ni?? yup betul akak dulu sek agama kat mlk...n then smbung kos dakwah...n now bsnesswoman...smbil bsness boley je berdakwah kan?? lg la berkat..:)