Wednesday, February 18, 2009

Tittle>> ::..dia kembali ceria,alhamdulillah..::

setelah beberapa hari mengidap sakit muntah2 & demam, finally alysa kembali ceria.. cian alysa, sejak dia asyik jatuh sakit,badan dia dah semakin mengurus.. tambahan lagi bila dia makin membesar..tapi aku xpedulik ngan sume tu.. apa yang penting, anak buah aku ni sihat walafiat & dijauhi penyakit2 berbahaya..cian dowang, kecik2 lagi dah rasa sakit cmtu.. semalam,
time aku & famili call alysa, terdengar suara ceria dia mcm dulu..
"Assalamualaikum atok..."
byk2 ahli keluarga yang dia kenal, pasti c atok jugak yang akan jadi org pertama di bibirnya..
dia amat serasi dgn atoknya a.k.a my dad laa.. xtaww laa kenapa, tapi mungkin cara
layanan my dad kat alysa sgt special di hatinya.. sampai kekadang cian aku tgk my mom yg tampak jeles & terasa..sebab tiap kali kami call alysa or alysa call kami,
dengan atok je dia paling banyak borak.. bila nenek yg cakap, dia lebih banyak
mendiamkan diri.. dan kadang2 sampai dia melarikan diri.. HERAN.. tapi, apa laa budak tu taww..mungkin hatinya xserasi dgn pompuan..
sbb bukan dgn my mom jeww dia leh wat cmtu, malahan dgn kami2 pun maciknya
yg pompuan ni dia kurang bercakap..
smlm,my mom smpai mengalirkan air mata..
gara2 alysa cakap sket je ngan dia.. actually aku fhm,
my mom bukan jew terasa hal tu.. tp malahan dia sgt merindukan cucu2nya..
sama mcm kami yg slalu merindukan ank2 buah kami yg tersangat comel itewww..
tp, sbr ye mum.. sekarang alysa ada perangai baru pulek..
nak ber 'make-up'.. mak dia pun naik fenin dr mn anak dia c alysa
tu belajar bab2 make-up ni.. voleyy2 jer alysa mintak
belikan make-up sesampai mak dia dr balik kje.. nakal betul anak buah aku
yg sowang ni..hehehe.. ada2 jer perangai comel yg dia nak buat.. agaknya, dia selalu
ternampak mak dia pakai make-up time nak pi kje kot.. ahahahahaha..
apa2 hal pun, aku sentiasa mendoakan anak2 buah aku sht sejahtera & dilindungi Allah.. AMINN..oh ya, cite tentang adik alysa, Dania jugak akan aku masukkan dlm entry
akan datang.. tunggu jeww k.. aku akan cite tentang
perkembangan dania pulakk.. yang kononnya sekarang ni dah leh jalan 2 3 langkah..
it's good! tunggu taww..eheheheheheheheheh..

No comments: