Thursday, January 15, 2009

Tittle>> :..miss them a lotsssssss..::

dulu,aku ada banyak keluarga angkat..ke mana2 pun aku pergi,aku mesti cari satu keluarga angkat..kira mencari keluarga angkat ni adalah hobi aku..aku pun xtaww laa kenapa,tapi aku rasa keluarga angkat ni ada gunanya..sbb ke mana2 kita pi,xperlu risau nak tinggal or jalan katne..keluarga angkat ni pasti dapat membantu..tapi untuk mencari sebuah keluarga bukanlah senang..kadang2,kita suka dengan keluarga tu tapi kita xtaw keluarga tu sukakan kita ke x.. tapi aku bersyukur sebab dah pernah memiliki keluarga2 angkat yang sangat baik & penyayang.even pada mulanya layanan mereka agak dingin,tapi aku tetap bersyukur sbb akhirnya mereka dapat menerima kehadiran orang baru seperti aku.. mengenali keluarga baru juga bukanlah senang..terpulang cara kamu untuk mendekati mereka..pada aku,aku xpunya apa2 rahsia.yang penting bagi aku adalah sikap jujur,sopan santun & menghormati itu harus selalu ada pada aku.bagi aku,itu adalah kunci bagi setiap perhubungan di muka bumi ini..wah,,apsal aku rasa aku macam buat ceramah kesedaran sivik jer..hahahah.. nway,4 ols my adopted family,thanx 4 everything atas segala apa yang telah kamoo berikan pada aku..aku akan ingat kamu semua sampai bila2..walaupun sekarang aku dah jarang jumpa & melawat kamu,tapi jauh di sudut hati aku,aku sangat2 sayang & merindui kamu..terima kasih keluarga angkatku.. di sini,aku titipkan juga gambar2 kamoo sebagai kenangan & renungan aku di masa akan datang..insya allah.. aku mintak maaf sebab dah lama xjenguk korang..i miss u ols alotsssssss..
aku harap moga kita dapat berjumpa lagi..sayang kamooo semua..mmmmmmmmuuuuuuuuuaaaaaaccchhhhh~!!! p/s : kpd keluarga angkatku yang lain,harap xberkecik hati kalau aku xsimpan gambar2 korang kat cni..bukan aku xnak tapi aku xpunya gambar2 kamu..maaf sangat2..

No comments: