Monday, January 05, 2009

Tittle>> ::..happy new year 2009..::

halllooops..salam 4 u ols..
as usually,x sah laa kan kalau new year jer, para blogger xtulis entry tentang new year.. it's same to me..rasanya xsah kalau aku xtulis apew2 tentang my new year rite?..hm,actually 4 me every year is always same..just our determination ajeww yg bertukar2..betol x? hikhikhik..tapi itu pun,xsemua azam kita tu akan tercapai..kenapa ek?lu fikir la sendiri..
dis year,xsama mcm tahun2 baru yg lepas..selalunya aku laa org pertama yg akan beriya2 nak celebrate the new year countdown..but..xtaww laa kenapa, thn ni aku rasa aku xberminat utk celebrate..bukan aku xmengalu2 kan new year 2009 ni..tapi..entah laa..heran bin hairun..
hm,whutever..yang penting aku masih menanamkan azam baru utk tahun 2009 ni..azam ni aku xpernah fikirkan..it just come dgn sendirinya hari ini..mungkin agak terlambat utk aku buat azam tahun ni..but it's not important..yg fenting,usaha aku utk mencapai determination aku..betol x?
so,utk xmelupakan azam2 aku utk tahun ni,aku coretkan laa entry ni special 4 remind me about azam aku.. azam aku sama ngan korang2,mungkin laa ada yg sama & mungkin ada yg tidak..x kisah laa..yg fenting...kita HENJOYYY..enjoy ok bukan BENJOY..whooopss,tersebut laa pla..ahakss..so this is my azam :-
1) of course la nak jadik org yg sentiasa BERJAYA dalam hidup
2) nak miliki keta PROTON SAGA BARU warna putih dgn collection of GARFIELD at inside..wah beshh..
3) nak ader DUIT yg banyak..banyak..banyak..mcm kak HONEY..volleyy ke kak?huhuhu..
4) nak jadik seorang pekerja yg RAJIN..wah,volley ker?? hehehe,insya allah..
4) nak celebrate MY DAD BUFFDAY lain drpd tahun sblm ni..sbb abah slalu xdpt celebrate buffday meriah2..kan?
5) nak BELANJA my family nengok wayang besh2..makan sodap2..bercuti2..dan jln2 cari pasal..hehehe..
6) nak MEMPERBAIKI DIRI dari semua aspek..insya allah..
7) nak buat SIMPANAN WANG di setiap bank yang sudah kumiliki..xvolley ader yg miss..huhu..
8) nak jadik ICON YG BAIK utk adik2 & adik veradik aku..even xjadik icon dlm study,dlm kejayaan lain pun bley..
9) asyik nak jer kan..nak tukar la.x nak terlibat dgn sebarang JENAYAH kecik or besar..
10) xnak berlaku CURANG OR XSETIA pada pasangan (wajib 4 along in my life)..i always love u my dear..
harap2 semua azam aku ni dapat aku capai dgn jayanya..semua cabaran yg mendatang akan aku cuba tempuhinya..insya allah..for ols my lovely friend,marcello's family,my siblings,parents,cousin & ol blogger..
" HAPPY NEW YEAR 2009, may Allah bless on u ols.."

3 comments:

aizul marcello said...

ya ampun....tak bgtau pon ada blog!!!

benjoy dah add ur link taw..

btw, terkesima sebentar sebab disebutkan nama kita dlm blog nih!~ hhehehehe...thanx adeq!~

moga tahun 2009 memberi seribu satu keceriaan dlm hidup anda!!!

CPM honey_nurhaliza said...

aahh la aizul..nama kite "honey" pon ada jugak la..ops ke honey yg lain..ehhehe...btw,akak add ur link ok...tq laling...slalu baca blog akak senyap2 ek??

adeq azreeqah said...

aizul : heheh,terkesima ek..ala2 lagu datuk ct jer..ngee..nway, thanx coz link adeq jgak finally.

honey_nurhaliza :
a'ah nama akak laa yg tertera di entry iteww..jgn terkesima jgak ye sis..hikhik(~.~)..thanx sis coz link adeq jgak..adeq mmg suker baca blog snyap2 smbil gelak2 bagai bila ader yg terlucu di ati.. hahaha..