Saturday, January 24, 2009

Tittle>> ::..award yg bakal diberi pd yg layak..::

hai..hai..hai semua para penonton..ibu2..bapak2..semua yang ada di sini..tonton blog yu'..hehehe,ternyanyi laa pulek..actually dah lama rasanya tak mencorat coret kat blog kesayangan hamba ni..ngeeeeee~!! untuk pengetahuan umum,aku agak tersibuk minggu ini..nak tau sbbnya?? sebabnyeeeeee sume kengkawan kat opis dah balik kampung bercuti..almaklumlah,dah nak dekat raya cina kan..GONG XI FA CAI,ANGPOW LAI LAI.. hikhikhik..memandangkan aku keja kat company cina,kengkawan opis pun cina,so bila tiba perayaan dowang,sudah pasti laa aku akan ditinggalkan bersendirian tanpa belas kasihan..uwaaaaaa..sodih den..hehehe. tapi..ada aku kesah???? aku lagi suka,at least aku boleh wat sesuka ati aku hahahahahahah (gelak jahat ni).. tapi apa pun aku tak lupa nak selesaikan dulu tugasan2 yang diberi..makanya aku tak dapat meng'hupdate'kan blog aku beberapa hari..so,now..dah berpeluang nak mencoret ni,aku tulis laa entry baru aku ni..aku buat entry ni sebenarnya nak maklumkan kat para2 sakura,,e'eh salah..para2 blogger yang pernah & bakal aku kunjungi,kowang2 akan dapat award dari aku sekiranya blogger anda layak menerima award yang aku buat ni..banyak award yang telah aku sediakan..tapi xde laa mcm award AIM ke,award JUARA LAGU ke..ni award khas untuk pemegang2 saham blogger sahaja (maksudnya yg mempunyai akaun blog shj). caranya mudah, sesiapa yang telah tertulis di post komennya seperti begini : " TAHNIAH, BLOG ANDA MEMANG BEST / SUPER / CUTE / FUNNY / (DAN SBGNYA).SILA LAWATI BLOG SAYA UTK MENEBUS AWARD" maknanya anda boleh menebus award iteww melalui blog saya. cara2nya ialah:

1) visit my blog

2) sign my guestbook for proof that u a winner..(wajib dgn gmbar anda sekali)

3) copy the award that u get, e.g : bila aku kata ur blog are won 4 best blog,so u copy la best blog award k.

4) then, buat 1 post entry kat blog u all tentang award yang anda dapat & siapa pemberinya..

- that's all..mudah kan..so,kepada sesiapa yang bakal menerima award2 aku ini, TAHNIAH aku ucapkan..dan bg yg belum dpt, don't worry, mungkin aku bakal mengunjungi blog2 kamoo semua..so,see u soon..

>> kat bawah ni antara jenis2 award yg akan korang miliki.. cantik mmg xcantik.. tp at least dgn adanya award aku bg ni, leh menceriakan blog kowang2 kan?? ngeeeeeeeeeeeeee~!!!

::..semoga berjaya semuanya..::

No comments: