Friday, January 09, 2009

Tittle>> ::..jipun bukan jepun..::

hai..hai..hai everyone,apakah kabar anda anda anda semua?adakah anda sume2 sihat walafiat di samping menjalani new year ni?harap2 korang sihat2 belaka laa hendaknya ekk..actually,entry kali ni xder la istimewa sesangat..just nak kongsi tentang my life dulu2..
dulu,time tecik2 kan, life aku besh sgt sgt sgt.. even aku membesar di merata2 tmpt, aku suker..wei,jgn slh sgka taw.merata tempat yg aku kata tu bukan laa kat kaki 5 ke kaki 6 ke..tapi maksud aku, aku hidup berpindah randah..bukan sbb aku budak jajal (nakal) taw.tp sbb my dad kje cikgu..that's Y la..tp itu la, bila berpindah2 ni,fenat jugak howkey..nak agkt brg,nk susun lg..huh fenat..fenat..tapi besh!
hm,korang mesti nak tau kan apa maksud entry aku kali ni..actually ni tentang panggilan aku time tecik2 dulu..so,nak dijadikan entry meletOpss,,meletops kew??ngeeeeeee..dulu..macik2,pacik2,nenek,atok & kazen kazenes aku,sume panggil aku dgn 1 gelaran yg agak unik bagi aku..ye laa,bg aku,xsume org leh dpt gelaran mcm yg aku dpt tuh..korang2 nak tau x apa aku kena pggl time tecik2 dulu?hehe,jgn gelak tawww..org2 pggl aku ngan nama 'JIPUN'...hehehe(^.^)
kalau dgr je nama ni,mesti korang leh agak kan apa yg menyebabkan dowang2 sume pggl aku ngan nama tuh.. mana tak nya,,dgn rambut lebat kaler hitam sehitam taik cicak, mata sepet sesepet pelakon citer SEPET, ngan muka ala2 jepun jepunis,maka tercipta laa nama iteww "JIPUN"..ngeeeeeeeee.. tapi kan.. aku xdpt la nak tertera kan pic aku kat cni.. sebabnya dulu2 xder kamera digatal ni lagik..hehehe digital bah. yg ader pon, cuma kamera kodak 36 keping jeww..tp aku leh tunjukkan gmbr hiasan yg hmpir menyerupai muka aku time tecik2 dulu..gmbr hiasan ni pun sbnrnya gmbr anak buah aku..aku xsure laa,tp mak budak ni sendiri kata muka anak dier ni mcm muka aku..kononnya laaa..soo, korang nengok laa gimana rupa aku dulu smpai sekarang..

mcm ni laa muka aku time baru dilahirkan..

mata tu mcm berat jew nk bukak..ngee..

e'eh,am i got the dimple?no..no..no..hehe..

ala,jgn la..malu laa amik pic cmni..ngeeee~!

that smile make me cute..lalalalala...

fokus pada pipi yg tembam iteww..sgt comel howkey..

comel kan?

cuba membesarkan mata yg agak sepet..

it's me..JIPUN.hahaha..

p/s :- jgn gelak jgn kutuk taw..aku taw tuh sape yg ngutuk..telinga hikmatku ini pasti akan merasa panas bila diumpat...ingaaaaaat!!ngeeeeee~

No comments: