Saturday, October 18, 2008

Tittle>> ::..rumah terbuka MIRZA punya pasal..::

sebenarnya kalo ikutkan hati,, aku xnak ikut pi majlis RUMAH TERBUKA MIRZA tuu.. sebab time tu kepala aku sakit banget.. ekoran demam yang melanda aku secara tiVa2 tuu.. tapi memandangkan mumy & abah AJK anjuran uma terbuka yang sebenarnya memang sentiasa terbuka tuu (kat Dewan Pa' Musa, Beaufort bah dowang buat),, so aku dengan geygeynya pun berkorban laa demi nusa & bangsa.. cheeywah.. ada jiwang2 patriotik laa pulekk.. kihkih.. ye laa,, bila aku pikir2,, gak ada salahnya donk kalau aku datang as a "GUEST" right? bukan nak wat apa2 pon.. tapi bila aku sampai kat sana,, lain pla jadiknya.. alih2,, aku kena suru jadi AJK PENDAFTARAN laa pulek.. kueng.. kueng.. kurengggggg.. punya laa aku terkezut.. tapi xsampai tahap terkezut beruk lagi laa.. hehehe.. so nak xnak,, aku pun menjalankan tanggungjawab yang dah diamanatkan tuu.. naseb baik la aku berdandan agak manis sket malam tuu.. kalo x,, dah sah2 ada yang terkezut beruk meroyan nengok muka aku yang pucat bila xsihat.. hohohoho..

No comments: