Friday, October 17, 2008

Tittle>> ::..hari raya aidilfitri 2008 (uma SARA)..::

ni pulak kat uma bekas kawan keja aku jugak.. sama macam 'JAJA',, kami penah keja sama2 kat MRC.. ni nama dia SARAH (yang pakai baju warna merah tuu).. sarah ni pun kawan yang baik untuk aku.. aku suka kawan ngan dia.. tapi xtaw laa kann dia suka kwn ngan aku ke x.. hehehe, nnt ko feedback aku ye sarah kalo ko dah baca entry aku ni.. sarah ni masih keja kat MRC. tapi dah xngajar kat tadika dah.. dah naik pangkat dah dier.. hikhikhik.. nway, time kami pi uma dier ni, tinggal dia ngan mamanya jak di uma.. even dia xsedia apa2 yang spesial wat aku & the geng, but.. kami tetap epi coz masih dapat jumpa each other.. ye lah, bila time keja,, masing2 mem 'bz' kan diri ngan tugas masing2.. so nda ada masa mo jumpa la kunun.. especially aku lai tuu.. hahaha.. sowii ya 4 all my fans.. e'eh, my fwen.. sarah ni rajin tau orangnya.. penyabar & pemalu sket.. (wah tolong promosi ni sarah, hehehe) ngan dier pun,, aku dapat belajar sikit sebanyak banyak erti kesabaran & respect org.. well haluuu,, bukan maksudnya aku xrespect owg b4 ni hokey.. aku bangga & respect saspek ngan kengkawan aku ni.. sket sebanyak dowang dah ubah aku jadik owg yg selalu berfikir untuk kebaikan.. tima kasih grasias yah my fwen..
aku cayang kamOO.. mmmuaaxx...

No comments: