Friday, March 27, 2009

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrghhhhhh..
Tidaaaaaaaaaaaaaaaaak..

Tidaaaaaaaaaaaaaaaaak..
Tidaaaaaaaaaaaaaaaaak..
Kenapa aku dah tak boleh melihat?
Kenapa aku tak boleh nampak apa2?
Kenapa dunia ku menjadi gelap?
kenapa?? tidak.. aku bukan buta..
memang laa tak buta.. kalau buta cmn aku leh taip dengan lajunya menekan keyboard laptop ini?? ahahahahahaha.. (lawak yg tersangat buduh)
heheheh, acah jeww tu.. sebenarnya itu sume khayalan aku semata2 semasa teruja nak menyahut seruan kerajaan tentang EH (Earth Hour).. kowang rasa2 laa kan.. apa yg bakal terjadi waktu itu ek??? nanti kiteww kongsi2 ek pengalaman menjalani earth hour ni.. coming soon..

p/s: mesti persatuan pencuri2 sedunia merasa bahagia semasa EH ini dijalankan.. so berhati2 laa ek.. kot2 rumah anda jadi sasaran..ngeeeeeeeeeeeeeeeeee~! jgn smpai menggigit ibu jari kaki.... ehehehehe(^^,)

No comments: