Friday, July 10, 2009

Tittle>> ::..SLMT ULANGTAHUN SYG..::

Happy birthday to me..

Happy birthday to me..

Happy birthday to ADEQ..

Happy birthday to meeeeeeeeeeeeee..

Heheh,lawak2..nyanyi lagu buffday utk diri sendiri..kueng3..

Hmm..sebenarnya ulangtahun aku dah pun berlalu pada 2 July.. entry ni pun sebenarnya dah lama aku tulis tapi aku xpublish lagi sbb xcomplete..almaklum laa org bekerja kan..so terpaksa la tulis sket2 smpai mana yg sempat..(sori laa bg mereka2 yg dah menunggu entry khas adeq ni..)

Actually aku nak kongsi sket ke'GUMBIRA'an hati aku ni..bukan nak menunjuk-nunjuk..tapi memandangkan blog ni salah satu tempat untuk aku luahkan suka & duka,so aku coret laa kat sini..

Hmm,dah lama jugak aku rasa aku tak mengarut kat blog aku ni..sawang2 pun dah makin keriangan menyawangi blog aku ni..(huhu,aku pening dgn kata2 sendiri)..

Seperti mana yang kowang tau & xtau,baru2 ni aku telah menyelebrate (celebrate) BIRTHDAY aku yg ke-24 (waah,dgn bangganya aku mengisytiharkan umo aku tahun ni)..even every year aku celebrate birthday aku,tapi bagi tahun ni ada sedikit kelainan..bukan dari segi sambutannya,tapi dari segi pemberian & yang menghadiri..

Yang mana 1 ULANGTAHUN yang amat..amat..amat..bermakna dalam hidup aku..dgn perasaan yang girang girangan,suka sukaan & happy happyan menyelubungi diri aku..tak pernah aku bayangkan yang aku akan alami kegembiraan ini..so PRECIOUS..

Macam besa laa..bila dah buffday pasti ada adiahnya kan??kowang nak tau x adiah apa yang aku dapat utk tahun ni?? ok jap..jap..kowang tutup laa mata dulu..baru surprise..(^.^)

Ok,are u ready????let me count in 5 second..

5..

4..

3..

2..

1..

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Hah,ini laa adiah yang aku dapat tahun ni..
Sgt berharga buat sesiapa saja yang menerimanya howkey..aku benar2 xsangka yang aku akan dapat keta ini dengan cepat..ya laa,mmg sblm ni kan aku pernah kata yang aku nak beli keta ni..cuma kalernya saja yang berbeza..aku teringin nak ada keta kaler putih yang dilengkapi ngan aksesori GARFIELD yang comel kat dalam & luarnya.. then tertera sticker nama aku dgn sebesar2nya..(waah,tinggi sgt kan angan2 aku)..tapi apa2 pun,aku tetap bersyukur & berterima kasih atas pemberian ini..

THANX EVERYBODY..I LOVE U ALL..

EMMMMUAAAAAH..’

Ok,tutup ceta tentang adiah tu..selain dari adiah tu,sebenarnya ada benda lain lagi yang buat aku rasa sgt gembira..nak tau apa?jap..jap..jap..tutup mata lagi..hehehe..

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Mereka2 ni laa yang buat aku rasa tersangat happy..dowang ni laa yang telah mengabulkan angan2 aku..tanpa dowang,aku pun tak tau sama ada aku mampu memiliki adiah tadi tu or x.. thanx 1ce again..
tapi apa yang PALING PENTING di hari jadi aku ialah..tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

hah,ini laa orgnya..tanpa insan ni,mungkin aku akan berasa happy yang kureng happy(leh faham ka apa yang aku karutkan ni?)

Nway,4 all yang dah terlibat dalam menjayakan celebration of my 24th birthday party,thanx a lot..

JASAMU TETAP DIKENANG..

family adalah segalanya..

ok laa,utk mencuci mata,lihat laa gambar2 yang ada sepanjang sambutan harijadi itu dijalankan..

No comments: