Saturday, December 20, 2008

Tittle>> ::..konon2 make up artis..::

aku ni sbnrnya suka sgt nengok org yg cantik2..sbb bg aku aku xcantik..wahahah..mmg btl pun..but,aku still bersyukur kat Allah..sbb..even aku xcantik,aku masih dicipta dgn sempurna anggota..sooo nak jadikan cite.. aku ni lagi suka lukis2 muka org guna make up..especially pompuan laa kan.aku tak sure la aku make up kan org cantik ke x..tapi so far kalau aku minta feedback dr org2 yg melihat hasil kerja tgn aku,dowang mesti akan kata "OK", "CANTIK", "NATURAL", "SIMPLE" dan mcm2 lg laa..aku apa lagi, bila dah org asyik memuji, makin bertambah laa semangat aku nak menconteng muka org..mcm baru2 ni,aku berhasil memujuk my lil sis utk di'cat'kan mata dia..aku pun xtau apsal aku tetiba jeww pujuk dia.1stly tu,dia xnak jugak..tapi bila aku dah pujuk balik2,akhirnya nak jugak dia..e'eleh..so ni la hasilnya bila aku make up kan matanya..

purple + black color

orange + black eye liner

ni laa hasilnya..

terbayang diri agak cantik..

santik ka sia? hehehe..

tomey x aku? tomey kan..

say cheese..

bila dah seronok2 amik gmbr dengan wajah baru..xsgka pulek ke'teruja'an my lil sis ni ter'over' pla..mesti korang xcaya apa yg jadi setelah beberapa ketika..tgk ni..

peringkat 1

peringkat 2

peringkat 3

peringkat 4

peringkat 5

...the end...

No comments: